Za zaprtimi vrati, vendar so dosegljivi

Zaradi ukrepov o omejevanju in preprečevanju širjenja novega koronavirusa uvaja zdravstvena zavarovalnica ZZZS od danes dalje delo s strankami po telefonu, elektronski in navadni pošti. Osebni stik bo izjema in le, če je stranka zdrava, a se mora prej naročiti po telefonu.

 Foto: STA
Foto: STA

SLOVENIJA > Sprememba načina poslovanja je po oceni ZZZS nujna zaradi razmer glede širjenja okužbe z novim koronavirusom. Spremembe začnejo veljati danes.

“Stranke naprošamo, da zadeve v zvezi z urejanjem zavarovanja in uveljavljanjem pravic iz obveznega zdravstvenega zavarovanja urejajo elektronsko, po elektronski ali navadni pošti oziroma prek telefona. V območnih enotah ali izpostavah ZZZS naj se osebno zglasijo le, če je to nujno in nimajo znakov okužbe. Za izvajalce zdravstvenih storitev, dobavitelje medicinskih pripomočkov in druge partnerje v zdravstvu je že uveljavljeno elektronsko poslovanje, zato prosimo, da so v stiku z nami izključno na daljavo oziroma prek telefona,” navaja ZZZS. V vseh območnih enotah in izpostavah bo možen fizični obisk strank le izjemoma, ko je to res nujno. Bo pa ves čas na voljo telefonska povezava s posameznimi strokovnimi sodelavci ZZZS.

Kaj poslej urejati prek spletne strani? Gre za naročanje slovenske kartice zdravstvenega zavarovanja, naročanje evropske kartice zdravstvenega zavarovanja, preverjanje urejenosti zavarovanja, preverjanje veljavnosti potrdila A1 za napotene na delo v tujino, za elektronsko vlaganje refundacijskih zahtevkov za nadomestila plač prek sistema SPOT in za postopek glede zahteve delavca za neposredno izplačilo nadomestila plače.


Najbolj brano