Bogato opremljena za zmerno ceno

Opel konec meseca v prodajne salone pošilja prenovljeno verzijo insignie. Ta ima nekoliko izostreno obliko, PSA-jevo pogonsko tehniko, nove LED žaromete in športno izvedbo GSi s precejšnjo zalogo moči.

Najbolj žlahtna v ponudbi nosi oznako GSi in  predstavlja izostren 
športni karakter. Foto: Peter Pirkovič
Najbolj žlahtna v ponudbi nosi oznako GSi in predstavlja izostren športni karakter. Foto: Peter Pirkovič

Oplov model je od prihoda druge generacije pri nas osvojil skoraj 750 kupcev, med temi pa je zadnja leta močno raslo razmerje v prid fizičnim kupcem. Dodati velja, da je bila v zadnjih letih tipična insignia slovenskega kupca v beli barvi, z dvolitrskim dizelskim 125-kilovatnim motorjem in opremljena z bogato založenim paketom innovation. Podoben trend se bo verjetno nadaljeval tudi v prihodnje, zato so iz cenika izločili najbolj oskubljene različice (osnovni in elegance paket), prav tako v njem ni več zaslediti modela s terensko šminko country tourer, elektrifikacija pa je še precej oddaljen projekt.

Na voljo priklopljiv štirikolesni pogon

Prenovljena insignia ostaja na enaki tehnični arhitekturi, ohranja enake dimenzije, zato pa so nekaj dela opravili pri oblikovalskem oddelku. Gre bolj ali manj za kozmetične popravke, ki so deloma pripomogli k izboljšanju koeficienta zračnega upora (Cx 0,25), medtem ko levji delež prenove predstavljajo nadgradnje na področju tehnike. Prevetrili so motorno ponudbo. Insignia je prvič na voljo s PSA-jevim 1,5-litrskim trivaljnim dizlom z 91 kilovati moči, ki ga je možno kombinirati s šeststopenjskim ročnim ali osemstopenjskim samodejnim menjalnikom, posebnost tega motorja pa je nizka poraba goriva.

Najpomembnejši motor v ponudbi bo štirivaljni dvolitrski dizel s 128 kilovati moči, ki bo čez nekaj mesecev na voljo tudi v kombinaciji s štirikolesnim pogonom in osemstopenjsko avtomatiko, zanimiva novost v ponudbi pa je tudi edini bencinski motor, trenutno rezerviran zgolj za izvedbo GSi. Gre športno naravnan karakter insignie, ki je na voljo v limuzinski in karavanski izvedbi, ta pa dodatno prinaša nekoliko bolj agresiven zunanji videz, Brembov zavorni sistem, preurejene nastavitve podvozja, športne sedeže, zmogljiv dvolitrski turbo motor z 230 konji in s sistemom za deaktivacijo valjev, v kombinaciji z devetstopenjskim samodejnim menjalnikom (prvič na voljo pri tem modelu). Izpostaviti gre tudi, da je insignia GSi serijsko opremljena tudi s priklopljivim štirikolesnim pogonom.

Novi LED žarometi in zanimiva cena

S prenovo so ta model nadgradili še z izboljšano projekcijo podatkov na vetrobransko steklo, obdržali so znane AGR sedeže, izboljšali ozvočenje (Bose) in kamero na zadku ter vnovič postavili nove temelje na področju osvetljevanja, z novimi LED pixel žarometi.

Gre za žaromet, ki ima vgrajenih 84 LED elementov in se kot tak primerja z matričnimi LED žarometi, s tem, da so Oplovi še za odtenek hitrejši, bolj učinkoviti in z manj bleščanja. Tako pravijo pri Oplu.

Kot se za admiralsko ladjo spodobi, je insignia opremljena z bogatim naborom varnostnih sistemov. Kot že omenjeno, cenik prenovljene insignie je zdaj bolj poenostavljen. Na voljo so trije paketi opreme, medtem ko je paket opreme GSi rezerviran le za eno motorno izvedbo. Pri slovenskem zastopniku so se odločili, da v ponudbo ne uvrstijo 147-kilovatnega bencinskega motorja, saj je razlika v moči premajhna, bodo pa v prihodnjih mesecih na cenik zato uvrstili šibkejši 125-kilovatni bencinski motor.

Cena prenovljene insignie se začenja pri 28 tisočakih in sega tja do 42.000 evrov za GSi izvedbo, doplačilo za karavansko izvedbo sports tourer pa znaša 1100 evrov. Teoretično, če bi se kupec odločil za nakup insignije z dvolitrskim dizlom in bogatim business elegance paketom opreme, ki po ceniku doseže ceno 36.160 evrov, bi v primeru nakupa s financiranjem dobil še dodatnih 3000 evrov popusta.


Najbolj brano