Love Istria z grafično podobo

Ankaran, Izola, Koper in Portorož-Piran se od konca lanskega leta promovirajo pod skupno blagovno znamko Love Istria, danes pa so v Izoli predstavili nov grafični znak destinacije, ki so ga izbrali z javnim natečajem med 33 predlogi. Najbolj jih je prepričal ta, ki so ga zasnovali v ljubljanskem grafičnem studiu Logologa.

Z današnje predstavitve nove vizualne podobe blagovne znamke 
Love Istria Foto: Veja Vovk
Z današnje predstavitve nove vizualne podobe blagovne znamke Love Istria Foto: Veja Vovk

IZOLA > Natečaj so objavili novembra lani, še pred pandemijo novega koronavirusa. V ocenjevalni komisiji, sestavljeni iz predstavnikov vseh štirih destinacij in turističnega gospodarstva, pa so v najožji izbor izbrali dva predloga in se po predstavitvi obeh odločili za grafični znak podjetja Logologe, češ da se je najbolj približal značaju destinacije.

Foto: Jaka Ivančič

“Oblikovno združuje poglavitne simbole slovenskega dela Istre: sonce, morje, beneško arhitekturo in zeleno podeželje,” je utemeljila Nina Jurinčič iz ankaranske občine. Dopolnil jo je kreativni direktor Logologe Aleš Macur: “Štiri simbole smo združili v simbol grba in ob modernem soncu uporabili preproste, enostavne linije. Odločili smo se za temno modro barvo, ker voda najbolj povezuje štiri občine, in dodali dekoracijo - turkizno-zelene linije, izohipse, ki zaokrožujejo območje Istre.”

Aleš Macur, v ozadju levo nova grafična podoba (foto: Mirjana Cerin)

Nova blagovna znamka je po besedah direktorja Turističnega združenja Portorož Igorja Novela plod dobrega sodelovanja, z njo bodo prisotni zlasti na tujih trgih (V Sloveniji bodo lahko uporabljali lokalne logotipe), ker “nas tujci vidijo enovito”. Mojca Vojska, direktorica Zavoda za mladino, kulturo in turizem Koper, je za prihodnje leto napovedala izid kataloga za skupno destinacijo. Oblikovali bodo znak kakovosti Odlično Istra, ki ga bodo za različne proizvode in storitve vpeljali v sklopu skupnega projekta LAS Istra - Gastronomski zakladi Istre in morja - Maristra. Kakovost izdelkov in storitev bodo sproti preverjali. “Nadaljevali bomo s povezovanjem akterjev in izboljševanjem ponudbe, skupaj smo odlična ekipa,” je dodala Luca Stančič Kodarin iz Turističnega združenja Izola.

“Istra je ena sama”
Istrske občine so se na področju turizma začele povezovati že pred letom 2017, ko je nastala blagovna znamka Love Istria. Z izrazom “love” ločujejo slovenski del Istre od hrvaškega dela. “Izraza slovenska Istra nismo želeli uporabiti,” je bil jasen Novel. Tudi zato, ker je Istra, kot je poudarila Andreja Čmaj Fakin iz koprskega Zavoda za mladino, kulturo in turizem, ena sama. Slovenija in Hrvaška pa že sodelujeta, ko se predstavljata onkraj oceanov.

Skladno z natečajnimi pogoji je zmagovalno podjetje za grafično podobo dobilo 4000 evrov in 600 evrov nagrade. Nagrada za drugouvrščenega je znašala 400 evrov.


Najbolj brano