Nov obraz in prenovljena notranjost

Nova generacija Peugeotovega športnega terenca 3008 je prišla na trg pred štirimi leti in v letu 2017 so ga evropski novinarji izbrali za avtomobil leta. Zdaj, na polovici njegove poti, mu pri Peugeotu spet namenjajo nekaj sprememb, da bo še bolj prepričljivo nabiral kupce. V Evropi za zdaj beležijo 800.000 prodanih primerkov.

Peugeot 3008 je bil deležen stilske prenove tako  zunanjosti kot 
notranjosti. Foto: Peugeot
Peugeot 3008 je bil deležen stilske prenove tako zunanjosti kot notranjosti. Foto: Peugeot

V tem primeru ne gre za korenito prenovo, ampak za popravke in izboljšave ter dodajanje novih tehnologij. Peugeot 3008 dimenzijsko ostaja v enakih gabaritih, v tem delu se ni spreminjal. So pa oblikovalci poskrbeli za nekaj svežih oblikovnih linij na sprednjem delu, kjer je zelo opazna sprememba pri žarometih in maski, medtem ko so LED dnevne luči povsem v sorodu z modeli 508 in 2008. Mojstri risanja so poskrbeli še za nekaj novih primerkov platišč, omembe vredna je tudi informacija, da so v ponudbo vključili nove barve.

Spremembe v potniški kabini

V notranjosti je poleg izbire novih materialov odločen korak naprej storjen pri armaturni plošči. Peugeotovci sicer ohranjajo zasnovo i-cockpit, ki so jo nekoliko nadgradili. V duhu digitalizacije je na vrhu sredinske konzole postavljen večji osrednji 10-palčni zaslon na dotik, medtem ko imajo 12,3-palčni merilniki prenovljeno digitalno podobo, s 3D učinki in z več vsebine. Modeli opremljeni z samodejnim menjalnikom bodo imeli možnost izbire voznih programov neposredno na merilnikih. Pri običajnem modelu bodo na izbiro običajni, športni in eko program, pri hibridnem 3008 pa je kupcu na voljo električni, hibridni, športni in program s štirikolesnim pogonom.

Pri modelu 3008 Peugeot ohranja zelo bogato izbiro motornih pogonov. V prvi vrsti bo cenovno dostopen bencinski turbo motor. Gre za 1,2-litrski 96-kilovatni trivaljnik (s šeststopenjskim ročnim ali osemstopenjskim samodejnim menjalnikom), medtem ko bo 1,6-litrski turbo s 132 kilovati na voljo zgolj v kombinaciji osemstopenjsko avtomatiko. Pri dizlih bo v ceniku le 1,5-litrski dizelski štirivaljnik s 96 kilovati.

Hibridni pogon in nočni vid

S prihodom prenovljenega modela bo Peugeot namenjal veliko več poudarka hibridnemu pogonu. Ponudba vključuje dve izvedbi. Osnovna ima vgrajen 132-kilovatni bencinski motor v kombinaciji z 81-kilovatnim elektromotorjem, katerega skupna sistemska moč znaša 165 kilovatov, pogon pa je speljan le na sprednji kolesni par. V zmogljivejši izvedbi je na voljo kombinacija 147-kilovatnega bencinskega motorja in dveh elektromotorjev (na vsaki osi), kar prinaša skupno 221 kilovatov moči in štirikolesni pogon. Ta najvišjo hitrost doseže pri 235 km/h.

Oba hibridno gnana modela imata vgrajeno litij-ionsko 13,2 kWh baterijo, ki pri obeh omogoča več kot 50 kilometrov brezemisijske vožnje. Iz Peugeota sporočajo, da so avto opremili še s sistemom za delno avtonomno vožnjo (kot ga ima model 508) in z IR kamero za nočni vid (prepoznavo pešcev in živali), hkrati pa so dodali, da prvi primerki prenovljenega 3008 v prodajne salone zapeljejo v začetku prihodnjega leta.


Najbolj brano