Uradno so odprli Upravni center Koper

Danes sta minister za javno upravo Boštjan Koritnik in vršilec dolžnosti načelnika koprske upravne enote Dejan Dodič uradno odprla prostore novega Upravnega centra Koper. Na enotni lokaciji zdaj deluje devet različnih državnih uradov s približno 330 uslužbenci.

Nove prostore upravnega centra si je v družbi ministra za javno upravo Boštjana Koritnika (desno) in v.d. 
načelnika koprske upravne enote Dejana Dodiča ogledala tudi  ministrica za pravosodje, Lilijana Kozlovič.  Foto: Tomaž Primožic/FPA
Nove prostore upravnega centra si je v družbi ministra za javno upravo Boštjana Koritnika (desno) in v.d. načelnika koprske upravne enote Dejana Dodiča ogledala tudi ministrica za pravosodje, Lilijana Kozlovič.  Foto: Tomaž Primožic/FPA

KOPER > V.d. načelnika Dejan Dodič spomni, da zamisel o združitvi državnih služb sega v leto 2008. “Vložen trud ni bil zaman. Prepričan sem, da so ljudje, ki potrebujejo naše storitve, zadovoljni, da jih lahko zdaj opravijo na enem mestu,” meni. Otvoritve se je udeležila tudi nekdanja načelnica, danes pa ministrica za pravosodje, Lilijana Kozlovič. Pravi, da je bila takrat ob izbiri lokacije nekoliko skeptična, a danes teh pomislekov nima več.

Najobširnejši je finančni urad

Minister Boštjan Koritnik pravi, da sodoben upravni center ne predstavlja zgolj pridobitve za občane, temveč za celotno javno upravo. “To je največji center državnih organov v zahodni Sloveniji. Koprska upravna enota pokriva kar 311 kvadratnih kilometrov veliko območje,” našteva minister. V koprskem centru je najobširnejša državna služba finančni urad s 174 uslužbenci, medtem ko jih 25 ostaja v enoti v Sežani.

330 javnih uslužbencev dela v upravnem centru, od tega je.

174 uslužbencev zaposlenih v finančnem uradu.

Namestnik direktorice Nedjan Jerman pravi, da so pogoji dela v novi stavbi po eni strani bistveno boljši, po drugi se jih je treba navaditi. “Ker je tehnologija prezračevanja takšna, da ne dopušča odpiranja oken, je to za koga moteče, a smo se že navadili.” Danes je bilo po hodnikih slišati tudi komentarje nekaterih uslužbencev upravnega centra, ki tarnajo zaradi slabe osvetlitve prostorov. V pisarnah brez naravne svetlobe namreč delajo pod hladno svetlobo neonskih luči.

Jerman se ne strinja z očitki, da so zaradi selitve na enotno lokacijo v Koper uporabniki s sežanskega konca prikrajšani. “Tudi tam smo dostopni, nobene storitve niso okrnjene, sicer je veliko birokratskega dela mogoče opraviti tudi prek elektronske pošte in na druge načine,” meni Jerman.

Na Trg Brolo najprej stanovanjski sklad

S Trga Brolo so se v novi upravni center odselili upravna enota, geodetski urad in inšpekcijske službe. V del stavb se bo po napovedih koprskega župana Aleša Bržana po prenovi preselila občinska uprava, medtem ko se bo predvidoma konec julija v nekdanji geodetski urad selilo 20 uslužbencev koprskega občinskega inšpektorata in redarstva.

“Zamislili smo si, da bi v mestnem središču zaživelo lokalno upravno središče. V to okolje bomo povabili tudi konzulate,” napoveduje Bržan. Začasno se bo v del prostorov, ki so manj dotrajani, preselil koprski stanovanjski sklad, morda tudi kakšno društvo, a o tem še niso sprejeli dokončne odločitve.


Najbolj brano