Tudi kot karavan

Leon zdaj pelje v četrto generacijo. Sestavljen je bil na enaki tehnični platformi kot VW Golf, a vendarle se od njega skuša oddaljiti. Tudi s podaljšano karavansko izvedbo, ki bo pri domačih kupcih najbolj priljubljena različica.

Leon, skupaj z arono in ateco, pri znamki Seat predstavlja trden 
temelj skupne prodaje, zato so prihod četrte generacije tega 
modela z nestrpnostjo pričakovali. Foto: Peter Pirkovič
Leon, skupaj z arono in ateco, pri znamki Seat predstavlja trden temelj skupne prodaje, zato so prihod četrte generacije tega modela z nestrpnostjo pričakovali. Foto: Peter Pirkovič

Obliko so v skladu s Seatovimi smernicami približali najbolj sveži ponudbi modelov iz Martorella, dodali so mu še nekaj drznosti in agresivnosti, da bo dovolj prepoznaven na cesti. Leon je v dolžino zrasel kar za 86 mm in zdaj meri 4368 mm. Širok je sicer 16 mm manj in meri 1800 mm, visok pa 1456 mm. Medosna razdalja je daljša za pet centimetrov in meri 2686 mm. Tudi karavanski ST je daljši za 93 mm in meri 4642 mm, medosna razdalja je enaka kot pri kombi limuzinskem bratu. Dodati velja, da je leon serijsko opremljen z osnovnimi LED žarometi, možna je nadgradnja na polne LED žaromete, medtem ko izbire matrične LED tehnologije ni v ponudbi.

Prostornejša notranjost

V potniški kabini oba v prvi vrsti ponujata več prostora za potnike (tudi na zadnji klopi) in nekaj več tudi v prtljažniku (380 litrov pri 5-vratni izvedbi oziroma 620 litrov pri verziji ST). Velik napredek je tudi pri digitalizaciji voznikovega delovnega okolja. Leon je dobil 10,25-palčne digitalne merilnike in velik osrednji zaslon na dotik z novo multimedijsko vsebino (tudi glasovno upravljanje Hola Hola). Hkrati niso pozabili na brezžično polnjenje prenosnih telefonov, na izbiro voznih profilov, tako kot vsi ostali bratje je tudi ta dobil selektor kot zamenjavo za samodejni menjalnik.

V potniški kabini obe različici ponujata več prostora za potnike, tudi na zadnji klopi, prostornejši je tudi prtljažnik.

Široka izbira pogonov

Pri izbiri motorjev bo na voljo pet bencinskih motorjev z razponom moči od 81 do 110 kilovatov, v ponudbi dizlov bosta dva dvolitrska TDI štirivaljnika s 85 in 110 kilovati moči (slednji je tudi edini v ponudbi z možnostjo 4x4 pogona), s tehnologijo mehkega hibrida sta lahko opremljena litrski in 1,5-litrski TSI, medtem ko bo leon s priključnim kablom za polnjenje baterije, v kombinaciji z 1,4-litrskim TSI motorjem in elektromotorjem s sistemsko močjo 150 kilovatov (doseg na elektriko pa okoli 60 kilometrov) v prodaji jeseni. V ponudbi je tudi že plinsko gnani leon z oznako CGI s 96 kilovati moči in možnostjo kombinacije ročnega ali samodejnega menjalnika. V letošnjem letu načrtujejo prodajo skoraj 600 avtomobilov novega modela. Od tega jih bo 220 pripadlo petvratni izvedbi, 250 pa karavanu. Slednji je za 1100 evrov dražji od kombilimuzine, njena začetna cena je postavljena na 16.499 evrov. V primeru nakupa s pomočjo financiranja se osnovna cena obeh zniža še za tisočaka. Obstoječi ponudbi leonov se jeseni pridružuje še cuprin leon z 228 kilovati moči.


Najbolj brano