Dva modela v ponudbi in en prodajni salon

Znamka DS, ki smo jo v preteklosti poznali kot nekakšno premijsko vejo Citroena, je pred petimi leti zapeljala na samostojno pot. V teh dneh se znova vrača tudi na slovenske ceste, prihodnjo pomlad pa napovedujejo odprtje samostojnega prodajnega salona v Ljubljani.

V tem trenutku sta v Sloveniji naprodaj dva modela, od tega bo 
manjši na voljo tudi kot popolni električar, medtem ko prihodnje 
leto ponudbo obogatijo še z veliko limuzino DS9. Foto: Peter Pirkovič
V tem trenutku sta v Sloveniji naprodaj dva modela, od tega bo manjši na voljo tudi kot popolni električar, medtem ko prihodnje leto ponudbo obogatijo še z veliko limuzino DS9. Foto: Peter Pirkovič

Potem ko so se vrhovni šefi v Parizu odločili, da gre znamka na svoje, so pred štirimi leti v Sloveniji, pod okriljem Citroena, ponovno poskusili vzpostaviti delovanje te znamke, a je zgodba dve leti kasneje vnovič dobila preobrat, ko so Citroenovi trgovci iz Pariza dobili navodilo, da teh modelov ne smejo več prodajati.

Še isto leto pri sedanjem zastopniku, ki je dobil tudi novega lastnika (švicarskega mega trgovca Emil Frey), sprejmejo odločitev, da bodo ponovno vzpostavili prodajo modelov DS v Sloveniji, a to pot nekoliko bolj načrtovano in z več vsebine. To isto leto Francozi predstavijo model DS7 za Evropo, nekaj mesecev kasneje pa sledi še DS3 crossback, v tem tednu pa so v Ljubljani odprli začasni mini prodajni kotiček.

Naložba v prihodnost

Začasni prodajni salon (eden od 200 v Evropi) oziroma kotiček bo postavljen v ljubljanskem prodajnem salonu na Baragovi ulici 9, kjer sicer domujeta Mitsubishi in Honda (isti lastnik trgovske mreže). Že zdaj odgovorni napovedujejo gradnjo svojega in večjega DS Store prodajno-servisnega salona v Ljubljani, ki naj bi svoja vrata odprl spomladi prihodnje leto. Na vprašanje, zakaj so se ponovno odločili za aktivacijo te znamke in kakšne prodajne načrte imajo, odgovorni pravijo, da ta znamka zagotovo ima prodajni potencial v premijskem razredu in da gre pri tem za nekakšno naložbo v prihodnost. Letošnje leto bodo predvsem veliko investirali in preskušali avtomobilski trg, zato bodo ob koncu leta zelo zadovoljni, če bo zabeležena prodaja teh vozil presegla številko 30. Večje apetite oziroma načrte imajo za prihodnje leto.

Dva modela v ponudbi

Ko gre za modelsko paleto, največ stavijo na DS7 crossback. Gre za 4,57 metra dolgega križanca, ki bo svoje kupce iskal v segmentu, kjer sta doma audi Q5 in BMW X3. Prvi stik na premieri kaže, da so Francozi izdelali zelo korekten in premijsko usmerjen avto z zelo ekstravagantno zunanjo obliko, a za nekoliko bolj poglobljen vtis bo potrebna daljša testna vožnja. DS7 crossback stavi na udobje, prostornost in na napredne tehnologije, dodatno pa bodo kupci lahko izbirali še nekatere pakete opreme, ki prinašajo bolj športno ali bolj prestižno zasnovano potniško kabino. Nadgradnja tega bo še zelo široka paleta številnih dodatkov. Pri motorni ponudbo so na voljo bencinski, dizelski in priključno-hibridni pogon. Gre za znano paleto motorjev. 1,6-litrski turbo bencinski motor bo na voljo v 118- in 165-kilovatni različici, pri dizlu bo mogoča izbira 1,5-litrskega HDi motorja s 96 kilovati in 2.0 HDi motorja s 132 kilovati. Paradni konj celotne palete pa je oznaka e-tense, ki prinaša kombinacijo 1,6-litrskega turbo bencinskega motorja in dveh elektromotorjev (pogon 4x4), skupna sistemska moč teh znaša 221 kilovatov (300 KM). Hkrati bo ta tudi najdražji. Popolna preobrazba je doletela tudi model DS3, ki je dobil še oznako crossback, kar pomeni, da je občutno pridobil na dimenzijah in nekaj dodatnih centimetrov pri odmiku karoserije od tal, ne pa tudi štirikolesnega pogona. Oblikovalci so tako kot pred več kot pol stoletja, ko so ustvarjali podobo za takratnega DS, spet iskali zelo ekstravagantne oblikovne linije, ki bodo zagotovo zelo opažene na cesti. Posebnost DS3 crossbacka je tudi ta, da ima skrite vratne kljuke, da za razliko od DS7 ima možnost vgradnje matričnih LED žarometov in bo tudi edini na voljo kot popolnoma električno vozilo. Izdelan na PSA-jevi platformi je DS3 crossback e-tense opremljen s 100-kilovatnim motorjem, 50 kWh litij-ionsko baterijo, doseg na papirju pa znaša 320 km.

Od ostalih pogonov so na voljo še dizelski in bencinski motorji z razponom moči od 75 do 115 kilovatov. Cena DS7 crossback se giblje med 35 in 53 tisočaki, za DS3 crossback pa so cene postavljene od 23.000 pa do skoraj 44.000 evrov. Prihodnje leto se ponudbi pridružuje še limuzina DS9, ki bo na voljo zgolj z bencinskim in hibridnim pogonom.


Najbolj brano