Hilux z novim motorjem in svežo zunanjostjo

Toyotin poltovornjak bo začetku prihodnjega leta uradno zapeljal na slovenske ceste, kupce pa bo v najprej prepričeval z novim motorjem, svežo podobo in nekaj napredne tehnologije.

Hiluxa so Japonci prenovili z namenom, da bi ostal v koraku s 
tekmeci in zdržal še nekaj let do prihoda nove generacije. Foto: Toyota
Hiluxa so Japonci prenovili z namenom, da bi ostal v koraku s tekmeci in zdržal še nekaj let do prihoda nove generacije. Foto: Toyota

Toyotin poltovornjak je po nekaj letih premora znova dobil nekaj pozornosti tovarniških razvojnikov, ki so poskrbeli, da bo terenski orjak v naslednjih letih ponovno dostojen tekmec v segmentu pickupov.

Tri karoserijske različice

Zunanja podoba se je večinoma spremenila na sprednjem delu, kjer so oblikovalci poskrbeli za sveže linije maske, odbijača in žarometov (LED tehnika), dodatno so prevetrili ponudbo 18-palčnih platišč, hkrati pa so Japonci zamešali še tri nove barve zunanjosti.

Hilux bo tudi v prihodnje na voljo v treh karoserijskih različicah, čeprav največ poudarka namenjajo verziji z dvojno kabino, ki uporabnikom omogoča vsestransko uporabo vozila. Pri Toyoti pravijo, da so notranjost opremili z novimi bolj kakovostnimi materiali, na vrh sredinske konzole so postavili osempalčni zaslon na dotik, ki ima novo multimedijsko vsebino (apple carplay in android auto), za doplačilo je na voljo še napredna navigacija, JBL ozvočenje z devetimi zvočniki in prostoročni dostop do kabine.

Motor od večjega brata

Največja sprememba se je zgodila pri pogonski tehniki. Iz ponudbe so umaknili dosedanji 2,4-litrski 110-kilovatni dizel in ga nadomestili z 2,8-litrskim štirivaljnim dizelskim strojem, ki ga vgrajujejo v land criuserja. Ta razvija 150 kilovatov moči in 500 Nm navora, za prenos moči pa bosta na voljo tako ročni šeststopenjski kot samodejni menjalnik prav tako s šestimi stopnjami. Štirikolesni pogon je pri izvedbi DoubleCab serijski.

Razvojniki so opravili tudi nekaj popravkov na podvozju za več udobja in natančnosti med vožnjo, čeprav zadaj še vedno uporabljajo listnate vzmeti (sprememb pri nosilnosti ni - tisoč kilogramov), je pa zato hilux opremljen z elektronsko zaporo diferenciala z omejenim zdrsom.

Tudi v prihodnje bo v ponudbi na voljo izvedba invicible, ki bo opremljena s cevno zaščito kesona, rolojem za keson, stranskimi pragovi, posebnimi platišči in po potrebi tudi z nekoliko bolj terenskimi gumami. Prvi primerki hiluxa bodo v Slovenijo prikapljali še letos, a pravi prodajni začetek se obeta v začetku prihodnjega leta.


Najbolj brano