Dva značaja združena v enem

Porsche se ob temeljiti prenovi ni odpovedal različici targa, ki je nekakšna vmesna stopnja med kupejem in kabrioletom, hkrati pa s tem negujejo zelo dolgo in uspešno tradicijo.

Morda najbolj vsestranski Porsche 911 targa na naše ceste pripelje konec poletja za ceno, ki zaradi visokih davkov ne bo nižja od 
120.000  evrov.  Foto: Porsche
Morda najbolj vsestranski Porsche 911 targa na naše ceste pripelje konec poletja za ceno, ki zaradi visokih davkov ne bo nižja od 120.000 evrov.  Foto: Porsche

Prvi model z oznako targa se je pojavil v letu 1965, takrat kot targa 2.0, in je bil zaznamovan kot nekakšen glasnik novega avtomobilskega koncepta. Nemci so targo najprej kupcem ponujali kot kabriolet z varnostnim lokom, a se je športnik s snemljivo streho hitro uveljavil kot samostojni koncept in postal stilska ikona. Do višine oken je avto običajen 911, od tam naprej pa predvsem zadnji del zamenjuje polkrožno kupolasto veliko enotno zadnje steklo. Tam, kjer so na 911 običajni B-stebrički, je tu velik srebrn lok, imenovan tudi targa lok. Del nad glavami potnikov je narejen iz platna, ki se zvije v 19 sekundah.

Suveren nastop na cesti

Mehansko je tudi targa enaka kot ostali 911 - tu je twin turbo trilitrski šestvaljni bokser, ki ima enako moč kot coupe in cabriolet, 283 kilovatov za osnovno različico in 331 kilovatov za 4S. Serijsko imata obe različici osemstopenjski dvosklopčni menjalnik, na voljo bo tudi sedemstopenjski ročni. Najvišja hitrost Porscheja 911 targa 4 znaša 289 km/h, modela 911 targa 4S pa 304 km/h, čeprav še bolj impresivni so podatki o pospeševanju z mesta do 100 km/h. Različica 4S to opravi v pičle 3,6 sekunde.

Da je avtomobil na cesti zares suveren, poskrbi tudi štirikolesni pogon, ki je tesno povezan s sistemom Porsche traction management. Ta poskrbi, da je vlečna sila vedno optimalna, ne glede na razmere na cesti. Na seznamu serijske opreme je tudi elektronsko uravnavanje sistema blaženja, elektronska zapora diferenciala in funkcija za vožnjo po mokri cesti. Z vklopom te se odzivnost pogona prilagodi tako, da je zagotovljena največja možna vozna stabilnost.

V prodajo čez dobra dva meseca

Zunanja podoba avtomobila 911 targe je sestavljena iz znanih elementov modelske generacije 992. Z izjemo sprednjega dela in zadka je celotna zunanja lupina vozila izdelana iz aluminija. Ta ima v primerjavi s predhodnikom bolj izrazite boke, medtem ko na zadnjem delu v oči pade pomični zadnji usmernik zraka in brezšivno integrirani elegantni svetlobni pas. Potniška kabina je stilsko usklajena z ostalimi brati. Takšni zasnovi so botrovali modeli 911 iz 70. let prejšnjega stoletja. Poleg dveh značilno Porschejevih, na sredino umeščenih merilnikov vrtljajev, vozniku prikaz informacij omogočajo digitalni merilniki in osrednji 10,9-palčni zaslon s pestro multimedijsko vsebino (serijsko vključuje spletno navigacijo), pod njim pa so prostor našla stikala za neposreden dostop do najvažnejših avtomobilskih funkcij.

Kot so zapisali pri Porscheju, bodo najnovejšo različico targa generacije 992 v prodajo poslali čez dobra dva meseca.

Istočasno bo avtomobil na voljo tudi za slovenske kupce, čeprav cen zanj pri nas še nimajo natančno določenih. V Nemčiji je cena zanj 128.486 evrov oziroma 143.956 evrov za verzijo targa 4S.


Najbolj brano