Nova podoba, enak prtljažnik
V začetku prejšnjega meseca, ko bi moral biti na sporedu ženevski avtomobilski salon, so pri Audiju na spletu predstavili novo generacijo A3 sportback, mesec kasneje pa so na ogled prve fotografije limuzinske različice istega modela, ki na ceste pripelje v začetku poletja. Ta ima že določeno vstopno ceno.
Druga generacija A3 limuzine je poleg znane oblikovne spremembe in izboljšane aerodinamike dobila še nekaj dimenzijskih sprememb.
Prenovljeno delovno okolje
V primerjavi s predhodnikom je ta za štiri centimetre daljši in skupno v dolžino meri natanko 4,5 metra, medosje ostaja nespremenjeno, a so razvojniki uspeli pridobiti malenkost več prostora za potnike na zadnji klopi (za kolena in glavo), medtem ko prostornina prtljažnika ostaja nespremenjena. V osnovi ta ponuja 425 litrov in se ga s preklopom naslona zadnje klopi poveča še za skoraj 1000 litrov.
Voznikovo delovno okolje je v celoti prenovljeno in temelji na digitalizaciji ter manjšem številu gumbov. Osrednji 10,1-palčni zaslon na dotik prikazuje vsebinske informacije, ki jih premore zadnja generacija multimedijskega vmesnika MMI, hkrati je na voljo povezovanje s spletom (LTE z vgrajeno SIM kartico in wifi), navigacija s podatki v živo, DAB in Car-to-X sistem, medtem ko klasične analogne merilnike že v vstopnem modelu zamenjuje digitalna 10,25-palčna podlaga, za doplačilo pa so na voljo virtualni digitalni 12,3-palčni merilniki.
Znana pogonska tehnika in cena v Nemčiji
Motorna ponudba bo v začetku prodaje na seznamu imela tri motorje. Dva bencinska in en dizelski. Oznaka 30 TFSI bo rezervirana za litrski trivaljnik z 81 kilovati, pod oznako 35 TFSI se skriva 1,5-litrski štirivaljnik s 110 kilovati moči, oznaka 35 TDI pa je namenjena dvolitrašu s 110 kilovati.
Kasneje bodo na voljo še nekateri drugi motorji in različne kombinacije (štirikolesni pogon quattro). Pri zmogljivejšem bencinarju in dizlu je mogoče ročni menjalnik nadomestiti s sedemstopenjsko avtomatiko S tronic.
Kot sporočajo iz Audija bodo predprodajne aktivnosti stekle konec aprila, medtem ko se dejanska prodaja v večini evropskih držav začenja junija. Nemška osnovna cena je za osnovni model postavljena na 27.700 evrov, z oznako 35 TFSI pa je za 2100 evrov dražji.