Primorske novice ljudem vračajo podporo z dobrimi vsebinami

Za Primorske novice je obdobje pandemije nove koronavirusne bolezni zahtevno, a direktorica Patricija Ukmar verjame, da bo časopis, ki je v 73 letih izhajanja prebrodil že več kriz, preživel tudi tokratno.

Marca, ko se je zmanjšalo število prodajnih mest, je družba Primorske novice močno občutila padec prodaje časopisa, zaradi zaprtja javnih in izobraževalnih ustanov ter poslovnih subjektov je bilo tudi več odpovedi ali zamrznitev naročniških razmerij. Nato je padla še prodaja na prodajnih mestih, o vplivu epidemije covida-19 za Primorske novice pravi direktorica Patricija Ukmar. “Nekateri naročniki so takoj prešli na prebiranje novic na spletu in v mobilni aplikaciji. Zvestih bralcev tudi krizne razmere niso odvrnile od branja naših vsebin,” ugotavlja.

Obisk spletne strani primorske.si se je ob pojavu koronavirusa skokovito povečal. Februarja je stran beležila 6,3 milijona ogledov, marca 13,5 milijona. Izjemen poskok obiskanosti spletne strani je zaznala tudi neodvisna meritev MOSS (merjenje obiskanosti spletnih strani), kjer so Primorske novice marca v primerjavi s februarjem napredovale z 29. na 19. mesto, doseg spletne strani pa se je povečal za 77,5 odstotka.

“Med bralci bomo utrjevali zavest, da je verodostojna informacija dobrina, ki ne more biti brezplačna oziroma prosto dostopna. S plačilom naročnine nas podpirajo, mi pa jim to vračamo z vsebinsko bogatim časopisom.”

Patricija Ukmar

direktorica Primorskih novic

Strm padec prodaje oglasov

“Po trendu dosega smo v samem vrhu MOSS-ove lestvice,” niza Ukmarjeva podatke, ki bi v drugačnih okoliščinah pritegnili oglaševalce.

A v negotovem času so oglaševalci zadržani. “Z nastopom pandemije so naročila oglasov izpadla, stornirane so bile že naročene objave. Izpad prihodkov iz naslova komercialnih oglasov je ogromen,” pravi direktorica. Zaradi odpovedi oglaševanja je morala družba ukiniti nekaj že načrtovanih projektov in prilog.

Računajo na razumevanje in pomoč okolja

Za zaposlene in sodelavce je to obdobje težko, priznava Ukmarjeva, vendar verjame, da bo časopis prebrodil tudi to krizo. “Družba Primorske novice je in bo ohranjala vlogo osrednjega primorskega časopisa ter tudi v prihodnosti upoštevala interese in potrebe javnosti po kakovostni informaciji. Med bralci bomo utrjevali zavest, da je verodostojna informacija dobrina, ki ne more biti brezplačna oziroma prosto dostopna. S plačilom naročnine nas podpirajo, mi pa jim to vračamo z vsebinsko bogatim časopisom.”

Ukmarjeva računa na razumevanje in pomoč lokalnega gospodarstva in ustanov v obliki večjega števila naročnin in/ali oglasov, enako velja za državo. Glede na to, da je Pošta Slovenije v državni lasti, bi šla država vsaj v letošnjem letu lahko medijem na roko tako, da bi znižala zelo visoke stroške distribucije časopisa, še pravi. V družbi si želijo tudi podaljšanja izrednih ukrepov pomoči skozi oprostitve plačila prispevkov za pokojninsko in invalidsko zavarovanje za vse zaposlene, poenostavitve postopkov pridobivanja sredstev in namenska nepovratna sredstva za razvoj in ohranitev delovnih mest.


Najbolj brano