Bavarski kruzer nove dobe

Nemci so v tem razredu motociklov že dolgo časa manjkali, zato je bilo vprašanje časa, kdaj se ponovno vrnejo. Po dolgih letih suše, so lansko leto nakazali, da gre zares, ko so predstavili nekakšen prototip uživaškega čoperja, pred nekaj dnevi pa so spletno premiero dokazali, da mislijo zelo resno.

Še preden so dvokolesnik v živo videli, je zanj predujem vplačalo že osem slovenskih kupcev. Prvi 
primerki v Slovenijo iz berlinske tovarne prihajajo v začetku jeseni.
Še preden so dvokolesnik v živo videli, je zanj predujem vplačalo že osem slovenskih kupcev. Prvi primerki v Slovenijo iz berlinske tovarne prihajajo v začetku jeseni. 

Bavarska družina motociklov iz programa heritage ima zdaj novega člana, ki je zelo samosvoj in se nekako odmika od bratov. A še preden se zakopljemo v nekaj podrobnosti, velja izpostaviti, da je BMW konec prejšnjega tisočletja začel privabljati kupce s kruzerskim modelom 1200C, a je bila pot tega modela ne najbolj uspešna. Čeprav so ga promovirali v Bondovem Jutri nikoli ne umre, so zgodbo po nekaj več kot 40 tisoč izdelanih primerkih leta 2004 zaključili. Tokrat so načrt izdelali precej bolj premišljeno in na trg bodo poslali, vsaj tako kažejo podatki na papirju, precej dodelanega in postavnega uživača. Za njegovo podobo so navdih našli v izjemno starem BMW-jevem motociklu z oznako R5, katerega rojstvo sega v leto 1936.

Takšnega motorja še niso imeli

Največja posebnost tega motocikla je v pogonskem sklopu. Bavarci so ponosni na dejstvo, da so za pogon namenili najzmogljivejši bokserski motor v svoji zgodovini. Gre za 1802-kubični dvovaljni zračno hlajen bokser, ki razvija 67 kilovatov in 150 Nm navora, z zelo značilnim zvokom. Izpostaviti velja, da ima bavarec jeklen okvir z dvojno zanko s privijačenimi spodnjimi zaščitami, velike sprednje teleskopske vilice, zadaj je nameščena jeklena dvodelna nihajna roka s sredinsko vpetim blažilnikom, pogon je speljan preko kardana (viden), za vsa svetlobna telesa so uporabili led tehnologijo, za 345-kilogramov težak stroj pa kot dodatek ponujajo vzvratno prestavo. Posoda za gorivo sprejme približno 16 litrov goriva, kar bi ob tovarniško deklarirani porabi 5,6 litra na 100 kilometrov zadostovalo za dovolj dolg izlet. Kako velik bo doseg, bo odvisno tudi od izbire voznih profilov (Rain, Roll, Rock), ki malenkostno spremeni odzivnost agregata.

Prvi primerki v Slovenijo že junija

BMW R18 prihaja na trg v izjemno zahtevnih časih, česar niso mogli predvideti. Dejstvo je, da R18 v drugi polovici junija pripelje na naše ceste, čeprav bo ta letos na voljo zgolj v izvedbi First Editon, kasneje pa bodo kupcem na voljo še druge izvedbe. Prva izvedba prinaša malce drugačno poslikavo, več kroma in tudi višje postavljeno ceno. Pri nas je ta postavljena na 22.850 evrov, a tu se zgodba šele dobro začne, saj so v ponudbi na voljo številni dodatki. Vzvratna prestava poveča ceno za skoraj tisočaka, gretje ročic stane 226 evrov, pomočnik pri speljevanju v klanec 102 evra, višji sedež 256 evrov in tako naprej. V osnovno ceno je vključena triletna garancija.


Najbolj brano