Skok v preteklost z modernim pridihom

Letošnji festival hitrosti v Goodwooodu bi moral postreči z izjemno preobrazbo legendarne Alfe Giulie GT Junior, ki so izdelovali med leti 1963 in 1975. No, zaradi trenutnih razmer se premiera prenaša za nedoločen čas, a poslovna ideja ostaja.

Posebnost tega, za zdaj edinega primerka, bo v tem, da združuje bogato 
Alfino dediščino in hkrati prinaša svež veter elektromobilnosti. Foto: Totem Automobili
Posebnost tega, za zdaj edinega primerka, bo v tem, da združuje bogato Alfino dediščino in hkrati prinaša svež veter elektromobilnosti. Foto: Totem Automobili

Ne glede na to so širšo javnost le seznanili z izbranim fotomaterialom in impresivnimi tehničnimi podatki. Giulia, ki ima po novem oznako GTe electric, bo imela vgrajen električni pogonski sklop z močjo 380 kilovatov (518 KM) in neverjetnih 940 Nm navora, kar bo zadostovalo za šprint od 0 do 100 km/h v 3,4 sekunde, medtem ko bo kapaciteta vodno hlajene 350-kilogramske baterije znašala 50,4 kWh.

Takšna zaloga bo dovolj, da bi elektrognana alfa giulia v idealnih pogojih prevozila okrog 320 kilometrov. Beneško podjetje Totem Automobili, ki je bilo ustanovljena pred nekaj leti in jo vodi Riccardo Quaggio (nekdanji oblikovalec pri Hondi in koncernu FCA), se ni osredotočilo zgolj na električni pogon, pač pa na celotno preobrazbo.

Popolnoma prenovljeno je podvozje (nastavljivo zračno vzmetenje), karoserija, z vgrajeno varnostno kletko, je v celoti izdelana iz ogljikovih vlaken, vsa svetlobna telesa pa imajo LED tehnologijo. V primeru tega primerka gre za unikat, s katerim se bodo predstavljali kupcem po svetu, ki bi si zaželeli takega primerka v svoji garaži. Hkrati je jasno, da ta nikakor ne bo poceni.


Najbolj brano