Zamenjava za pozabljeni Citroenov C5

DS je po nekaj letih skupne poti s Citroenom postala samostojna znamka, a kljub temu so obdržali veliko skupnih poslovnih vezi. Tako so zdaj pod oznako DS9 obudili tudi nekdaj upokojeno Citroenovo limuzino. Le da bo ta cenovno postavljena nekoliko višje.

Začetek prodaje je napovedan za drugo polovico letošnjega leta. Foto: DS
Začetek prodaje je napovedan za drugo polovico letošnjega leta. Foto: DS

DS je avto označil za veliko limuzino, v dolžino meri 4,93 metra in je 18 centimetrov daljši od svojega neposrednega sorodnika, Peugeota 508, čeprav si z njim deli platformo. Večja je tudi medosna razdalja, ta znaša 2,90 metra. Silhueta spominja na Peugeota 508, vseeno pa so oblikovne poteze od futurističnih luči naprej tipično DS-jevske.

DS je na fotografijah upodobil E-tense različico kot priključni hibrid, pogon pa je znan že iz 508 in 3008. Sestavljen je iz 1,6-litrskega puretech bencinskega motorja in elektromotorja, pogon ima skupno moč 168 kW (225 KM). Na elektriko gre avto od 40 do 50 kilometrov in do hitrosti 136 km/h. Pozneje bo na voljo tudi močnejša različica s 186 kW (253 KM) in še ena z 268 KW (364 KM).

Vse tri izvedbe imajo osemstopenjsko avtomatiko. DS 9 ima aktivno vzmetenje, ki predvideva cesto pred sabo, aktivne led luči imajo pet programov, od mesta do avtoceste in osvetlitve na parkiriščih ali v slabem vremenu. Kot že poznamo iz Peugeotovih avtomobilov, je tu tudi night vision. V notranjosti prevladuje minimalistični pristop z velikanskim zaslonom na sredini.


Najbolj brano