Januarja že na slovenskih cestah

Pretekli teden so na sedežu nemškega proizvajalca, v Wolsfburgu, širši javnosti predstavili novo osmo generacijo enega najuspešnejših Volkswagnovih modelov vseh časov.

Da bo golf na trgu preživel,  so Nemci poskrbeli, da bo  serijsko 
opremljen z bogato in napredno opremo, ki je konkurenca nima. Foto: Volkswagen
Da bo golf na trgu preživel, so Nemci poskrbeli, da bo serijsko opremljen z bogato in napredno opremo, ki je konkurenca nima. Foto: Volkswagen

Golf je stalnica Volkswagnove ponudbe že od leta 1974, na trg so poslali že sedem generacij in v tem času prodali več kot 35 milijonov primerkov. Tako na kratko bi lahko strnili celotno zgodovino legende z oznako VW, ki se zdaj v osmi izdaji podaja v zelo razburkane vode avtomobilskega trga, kjer so primat prevzeli športni terenci.

Golf bo komuniciral z ostalimi avtomobili

Najnovejša generacija je grajena na MQB platformi, iz ponudbe so dokončno črtali trivratno karoserijsko različico, hkrati pa so poskrbeli za nekaj dimenzijskih prilagoditev. Za dva centimetra je daljši od predhodnika in v dolžino meri 4,28 metra, visok je 1,46 metra, medtem ko medosna razdalja ostaja bolj ali manj enaka (2,62 metra). Velikosti prtljažnika ne omenjajo, zato domnevamo, da se velikost ni bistveno spreminjala.

V notranjosti se zdi, da se je golf precej spremenil. Vgrajeni so novi materiali, serijsko bodo na seznamu opreme 10,25-palčni digitalni merilniki in osrednji zaslon na dotik, še bolj pomemben pa je podatek, da je golf prvi avto s serijskim sistemom car2X. Slednji omogoča komuniciranje z ostalimi avtomobili v območju 800 metrov in voznikom preko zaslona sporoča informacije v tekočem prometu.

Elektrike ne bo, nadomeščajo jo s hibridi

Dodatno bo na voljo še projekcija podatkov na vetrobransko steklo in upravljanje z gestami, opazno je manj klasičnih gumbov, neopazna ni niti miniaturna ročica samodejnega menjalnika.

Največ vsebine bo golf pokazal na področju pogonske tehnike. Na voljo bosta dva priključna hibrida z 1,5-litrskim TSI motorjem in elektromotorjem, ki razvijata 150 kW oziroma 180 kW (GTE). Oba imata vgrajeno 13 kWh litij-ionsko baterijo in omogočata približno 60 kilometrov vožnje brez emisij. Hibridno ponudbo motorjev bodo dopolnjevali še s tremi motorji oznake eTSI, ki imajo vgrajeno tehnologijo blagega 48-voltnega hibridnega sistema, ti pa bodo na voljo z 81, 96 in 110 kW moči. V ponudbi bodo še klasični, bencinski TSI in dizelski TDi motorji z razponom moči od 66 do 110 kW, na seznamu ni več litrskega trivaljnika, medtem ko še bolj zanimiva vsebina prihaja konec leta 2020. Na trg pošiljajo golfa GTI s 173 kilovati, dizelskega GTD-ja in malo kasneje še GTI-ja TCR z 213 kW, češnjo na vrhu torte pa bo predstavljal športni golf R z 242 kilovati moči.


Najbolj brano