Ajdovski zdravstveni dom je uvedel vrstomat

Bolniki in drugi uporabniki storitev Zdravstvenega doma Ajdovščina se po novem v čakalno vrsto razvrščajo s pomočjo vrstomata, na pregled pri zdravniku pa se lahko naročijo tudi prek spletne aplikacije.

Tudi v ajdovskem zdravstvenem domu so namestili vrstomat. Foto: Alenka Tratnik
Tudi v ajdovskem zdravstvenem domu so namestili vrstomat. Foto: Alenka Tratnik

AJDOVŠČINA > “Izkušnje po dobrih 20 dneh testiranja so pozitivne, ko bodo odpravljene nekatere začetne tehnične težave in ko se bodo vsi uporabniki navadili na novost, pa pričakujemo nemoteno delovanje,” je prve izkušnje po uvedbi vrstomata pospremil direktor Zdravstvenega doma Ajdovščina Egon Stopar. Kot je povedal, je bila nadgradnja programa za upravljanje zdravstvenih storitev v zavodu smiselna z več vidikov. V prvi vrsti za paciente.

“Ob registraciji vrstomat prebere veljavnost zdravstvenega zavarovanja pacienta in potrdi njegovo naročilo na pregled pri izbranem zdravniku. Če pacient ni naročen, mu ravno tako prebere zdravstveno zavarovanje in ga uvrsti na listo čakajočih, če pa nima urejenega zdravstvenega zavarovanja, ga na to opozori. Po registraciji lahko pacient kartico zdravstvenega zavarovanja pospravi,” je pojasnil.

Vrstomat je hkrati v pomoč medicinski sestri v ambulanti, saj ji ni treba več zbirati kartic v čakalnici in jih registrirati, z registracijo na napravi se v računalniškem programu odpre obravnava pacienta, ki je bil naročen na pregled, priprava zdravstvenih kartonov pa je lažja. “Hkrati želimo z vrstomatom doseči tudi večjo diskretnost pri sprejemanju in obravnavi pacientov v ambulanti,” je še povedal Stopar.

Terminale so postavili na treh lokacijah, ob informacijskem pultu pri glavnem vhodu v zdravstveni dom, v čakalnici pri službi nujne medicinske pomoči in v vhodnem hodniku zdravstvene postaje v Vipavi. Uporabnost vrstomata bodo preverili tudi pri upravljanju čakalne vrste za diagnostični laboratorij in fizioterapijo.

Pacientom so hkrati ponudili tudi uporabo brezplačne spletne aplikacije doZdravnika, s katero se lahko prek računalnika ali prenosnega telefona naročijo na pregled pri svojem zdravniku. S pomočjo te aplikacije bo v prihodnje možno tudi spletno naročiti zdravila v stalni terapiji.

“Vse take in podobne aktivnosti so namenjene boljši dostopnosti ambulant za paciente, razbremenjevanju zdravstvenih delavcev pri obvladovanju dokaj obsežne administracije in pridobivanju dragocenih minut za kakovostno obravnavo pacientov,” je še povedal direktor.


Najbolj brano