Pri Audiju nadaljujejo tradicijo hitrih karavanov

Nova generacija Audijevega modela RS6 avant bo zares prava vozniška petarda, ki bo za volanom potrebovala voznika z veliko izkušenjami in željo po dinamični vožnji. V obliki karavana je lahko tudi odličen potovalnik, le za njegov nakup bo potrebno globoko seči v žep.

Precej bolj agresiven zunanji videz daje vedeti, da ne gre za običajen avto. Pod motornim pokrovom 
prede  štirilitrski V8 bencinski motor s 441 kilovati moči.





 Foto: Audi
Precej bolj agresiven zunanji videz daje vedeti, da ne gre za običajen avto. Pod motornim pokrovom prede štirilitrski V8 bencinski motor s 441 kilovati moči.  Foto: Audi

Bistvo tega super karavana se skriva v tehniki. Audijevi inženirji so karavanu namenili zmogljiv štirilitrski V8 bi turbo motor s 441 kW (600 KM) in 800 Nm navora, ki je sposoben, da karavana od 0 do 100 km/h premakne v pičlih 3,6 sekunde, medtem ko bo najvišja hitrost omejena na 250 km/h.

A se tu zgodba ne konča. Če bodo kupci izbrali paket dynamic, bo najvišjo hitrost dosegel pri 280 km/h, s paketom dynamic plus pa bo za las presegel številko 300 na digitalnih merilnikih. Poleg tega, da omenjena dva paketa povečujeta končno hitrost, ima RS6 vgrajen še sredinski mehanski diferencial, ki prenaša do 70 odstotkov navora na sprednji kolesni par oziroma do 85 odstotkov na zadnja kolesa.

Serijsko je karavan opremljen še s pogonom quattro, osemstopenjskim samodejnim menjalnikom ter prvič serijsko tudi z zračnim vzmetenjem. RS6 avant je za 20 milimetrov nižji od klasičnega karavana, ko pa ta preseže hitrosti 120 km/h, zračno vzmetenje karoserijo k tlom približa še za deset milimetrov.

Audijevi oblikovalci so poskrbeli tudi za izjemno agresiven videz. Spremenjen in povsem prilagojen zajemanju zraka je sprednji odbijač, nataknili so mu 20-palčna kolesa, zadek pa poleg novega odbijača, z integriranim difuzorjem, prinaša še dva zaključka izpušne cevi na vsaki strani. Notranjost prinaša bogat seznam serijske opreme in hkrati ohranja velik 565-litrski prtljažni prostor za prevoz prtljage. Avto v salone prihaja v prvih mesecih prihodnjega leta, cena zanj pa pri nas, zaradi davčnih obremenitev, ne bo nižja od 150 tisočakov.


Najbolj brano