Pustil je močan vtis

V začetku letošnjega leta smo na slovenski trg pospremili prenovljenega kadjarja, s katerim smo pred kratkim prevozili kar nekaj kilometrov in bili nad vsebino navdušeni.

Ob prenovi je prodajno uspešen kadjar dobil tudi nov 1,3-litrski 
bencinski motor, ki lahko poskrbi za nekaj več dinamike med 
vožnjo. Foto: Artur Švarc
Ob prenovi je prodajno uspešen kadjar dobil tudi nov 1,3-litrski bencinski motor, ki lahko poskrbi za nekaj več dinamike med vožnjo. Foto: Artur Švarc

Kadjar z opremo black edition je - roko na srce - eno samo estetsko doživetje. Ne v prvi vrsti zaradi svoje oblike - je pač klasični SUV z nekaj vzhodnjaškega vpliva in tehnične podpore, zrisan v družinski oblikovalski maniri Renaulta. Gre za barvno kombinacijo. Ob običajnih mešanicah kroma, sivine, plastike, srebrnine in drugih vsakdanjih kombinacijah je kadjar v črno-rdeči izdaji popoln.

Udobna notranjost

Podobna barvna nota se nadaljuje tudi v notranjosti. Sedeži so delno usnjeni, sedalni del je prekrit z alkantaro s posebnimi prešitki, vse skupaj pa v rdeči barvi začinijo še okrasni šivi. Nekaj malega kroma je okoli stikal in prestavne ročice ter na volanu, ki je prav tako okrašen z rdečimi šivi. Na sredinski konzoli so štiri odlagalna mesta, od najmanjšega za kovance do velikega pod sredinsko konzolo, med sedežema pa je še naslonjalo za roke, pod katerim je hlajen predal. Prestavna ročica ima v poletnih dneh zaradi svojega kovinskega vstavka neprijetno značilnost, da postane prevroča za dotik.

Tehnični podatki

Dimenzije (D/Š/V): 4489 mm, 1836 mm, 1613 mm

Motor: 1,3-litrski turbo bencinski motor z 117 kW (159 KM)

Navor: 260 Nm pri 1750 vrtljajih

Gume: 225/45/R19

Posoda za gorivo: 55 litrov

Cena: 28.290 evrov (z dodatno opremo in popustom 29.870 evrov)

V dosegu potnikov so tudi štirje USB vmesniki, tako da bodo vsi polnili svoje mobilnike, za udobje pa skrbi tudi dvopodročna klimatska naprava. Na sredini je velik zaslon R-Linkovega infotainmenta, ki je razmeroma logičen in podpira tudi zrcaljenje androidnih in “jabolčnih telefonov”, je pa bil na našem testu precej hroščat.

Od tega, da je izgubljal radijski signal, sam prestavljal postaje, premikal glasnost na najvišjo pa do tega, da se naenkrat ni več hotel povezati z mobilnikom.

Tudi merilniki so po novem digitalni in v koraku s časom, na vse štiri potnike pa lepoto neba spusti velika panoramska streha. Sedeži s svojim školjkastim oprijemom so nadpovprečni, tudi na zadnjih je prostora dovolj za visokorasle, saj pritoževanj na poti v Spielberg naša ekipa ni beležila.

V zadku je še 472 litrov preprostega prtljažnega prostora, ki ima še nekaj odlagališč na dnu, vsebino pa lahko skrijemo pod ponjavo. S podiranjem sedežev je ta številka seveda večja, znaša 1478 litrov.

Dinamičen karakter

In zdaj mehanika. 1,3-litrski turbo štirivaljnik premore 117 kW (159 KM) in je več kot dovolj za tak avto. Na sprednji kolesni par je moč prenašal sedemstopenjski samodejni dvosklopčni menjalnik, ki ima zelo lepo nastavljena razmerja za daljša potovanja in visoke hitrosti, ga pa mučita pospeševanje in predvsem speljevanje. V nekaterih okoliščinah umetna pamet v križiščih potrebuje debelo sekundo, kar utegne biti naporno.

Na novo uigrano podvozje zares lepo lovi neravnine in lahko bi se poigravali z idejo, da ima pnevmatsko aktivno blaženje. Tudi nagibanja ni dejansko nič, na avtocestah zna prav uspavati voznika. Sploh ko enkrat pozabimo, da gre za višje postavljen avto, vožnja ni nič manj udobna od luksuzne limuzine.

Z zmerno vožnjo se poraba goriva giblje pri 7,2 litra, po avtocestah mlinček doda še kak liter in pol več, ampak - če si tako zaželite - je ta SUV presenetljivo tudi prava mala raketa. To potrjujejo tudi številke na papirju - avto zlahka doseže 210 km/h, do stotice pa pospeši v 9,3 sekunde.

Osnovna cena TCe 160 je 28.290 evrov, ta različica motorja pa je na voljo le z Black Edition, a je ta hip pri nas iz neznanih razlogov ni mogoče kupiti. V dodatni opremi so poleg rdeče barve še panoramska streha za 490 evrov, pranje sprednjih luči za 100 evrov in paket za parkiranje za 300 evrov. Skupna cena dodatkov je 1580 evrov, kar ceno dvigne na 29.870 evrov. Za popuste pa se kot vedno dogovorite z lokalnim prodajalcem.


Najbolj brano