Dve novi zvezdi na slovenskih cestah

Prodajni ponudbi razreda A se zdaj v Sloveniji pridružujeta še 13 centimetrov daljša limuzinska izvedba in po štirih letih prenovljeni GLC. V klasični in kupejevski različici.

Limuzinski A bo iskal specifične kupce, ki jih v Sloveniji ni veliko, 
precej več pa si obetajo od zanimanja kupcev za brata GLC. Foto: Peter Pirkovič
Limuzinski A bo iskal specifične kupce, ki jih v Sloveniji ni veliko, precej več pa si obetajo od zanimanja kupcev za brata GLC. Foto: Peter Pirkovič

Tudi limuzina razreda A, ki se bo deloma boril tudi z modelom CLA, je delo avtomobilskega oblikovalca Roberta Lešnika, ki s svojo ekipo v tem primeru ni imel veliko dela.

Limuzinski A je za 13 cm daljši od petvratne izvedbe in v dolžino meri 4,54 metra, 50-litrski prostorski dodatek pa je dobil še v zadnjem delu vozila, kjer je na voljo osnovnih 420 litrov. Cena zanj se giblje med 27.910 in 47.690 evrov, kupcem pa bodo na voljo vsi znani motorji z razponom moči od 85 do 225 kilovatov.

Čez nekaj mesecev se ponudbi pridružujeta še 70-kilovatni dizel (A160d) in priključni hibrid. Tudi GLC je dobil nekaj oblikovnih popravkov. Oblikovalci so poskrbeli za nekaj svežih zunanjih linij, zaradi katerih bo na cesti še prepoznavnejši. Namenili so mu še LED žaromete in izbiro novih platišč.

Nekaj sprememb je opaznih tudi v notranjosti. Za potrebe boljše komunikacije z voznikom je GLC dobil infozabavni sistem MBUX, a brez dveh velikih zaslonov, ki so zaščitni znak vseh ostalih bratov. Velja omeniti še vgradnjo novega volana in oblikovne spremembe na osrednji konzoli, z velikim fiksnim zaslonom na vrhu.

Na voljo so preverjeni štirivaljni bencinski in dizelski motorji (izjema sta le AMG modela, ki imata vgrajen 4.0 V8 motor), možnost izbire štirikolesnega pogona, prilagodljivega vzmetenja in Offroad paketa za brezskrbno vožnjo po terenu.

Cena za GLC je postavljena na najnižjo vrednost 49.140 evrov, najvišja pa dosega številko 130.990. Kupejevski brat bo v povprečju za dobrih pet tisočakov dražji.


Najbolj brano