Partner tepee je postal rifter

Naslednik in sorodnik Citroenovega berlinga je poleg novega imena dobil bolj terenski videz, prenovljeno voznikovo delovno okolje in nekaj sprememb na podvozju. Cena se začenja pri 16.300 evrih.

Rifter je precej bolj razposajen in terenski od bratranca.
Rifter je precej bolj razposajen in terenski od bratranca. 

Rifterjev odmik karoserije od tal za tri centimetre nakazuje bolj terensko naravnanost, v notranjosti pa je skoraj podoben berlingu. Različna je sodobna armaturna plošča i-cockpit, ki prinaša nekoliko manjši volan in pregledne merilnike s posebnim odlagalnim prostorom. Serijsko je rifter opremljen tudi s sredinsko konzolo, ki služi tudi kot še dodaten odlagalni prostor, na vrhu te pa se je našel prostor za fiksen osrednji zaslon na dotik.

Rifter je kupcem v Sloveniji na voljo v dveh karoserijskih dolžinah (4,4 metra ali 4,75 metra). Osnovni rifter ima 775 litrov prtljažnega prostora, v podaljšani različici in z zloženimi sedeži pa kar 4000 litrov. V obeh primerih se kupec lahko odloči za tretjo vrsto sedežev (z možnostjo popolne odstranitve), le da bodo ti, zgolj pri podaljšani različici, vzdolžno pomični za 13 centimetrov.

V osnovi sta na voljo dizelski 1,5-litrski HDi in 1,2-litrski turbo bencinski motor, oba v več različicah zmogljivosti, prav tako pa bo za terenske pustolovščine na voljo doplačljiv advanced grip control. Če bo to premalo, tovarna skupaj s partnerskim podjetjem Dangel zagotovi naknadno vgradnjo klasičnega 4x4 pogona.

Med številnimi paketi in izvedbami izstopa posebna izvedba GT Line s 17-palčnimi kolesi in rjavo bakreno barvo. Cena osnovnega modela se začenja pri 16.300 evrih, ob ugodni prodajni klimi pa bi po predvidevanjih na slovenske ceste lahko poslali približno 300 primerkov rifterja.


Najbolj brano