Japonski malček še pametnejši

Toyotin malček v prenovljeni podobi poleg zabavne vožnje in okretnosti nudi tudi več vsebine. Za voznike začetnike in vse, ki ne potrebujejo prevelikega avtomobila, bo na voljo za približno deset tisočakov.

Aygo je še vedno majhen in simpatičen avtomobilček.
Aygo je še vedno majhen in simpatičen avtomobilček. 

S prenovo malčka aygo so se pri Toyoti posvetili tudi drži na cesti. Temu primerno so izvedli kar nekaj nadgradenj na podvozju in volanskem mehanizmu ter se izdatno lotili izolacije potniške kabine, da bi bilo hrupa čim manj.

Dimenzijsko se malček ni spremenil, z dolžino 3,46 metra in s petimi vrati je v mestu precej okreten, tudi na račun kamere na zadku za lažjo vzvratno vožnjo, katere sliko predvaja sedempalčni zaslon na dotik, medtem ko multimedija Touch Connect omogoča povezovanje s pametnimi telefoni (CarPlay in Android Auto), govorne ukaze in možnost navigacijskih napotkov.

Obenem velja omeniti, da so v notranjosti rahlo preuredili merilnike, dodali nekaj kakovostnejših materialov, poskrbeli za barvno izbiro armaturne plošče in sedežnih prevlek.

Litrski VVTi trivaljni motor s 53 kilovati moči, ki dobrih 900 kilogramov težkega ayga požene do največ 160 km/h, je še vedno edina motorna izbira. Pri prenosu moči je na voljo serijski petstopenjski ali robotiziran ročni menjalnik x-shift. Najosnovnejši aygo bo v Sloveniji na voljo za 10.240 evrov, čeprav naj bi bilo po napovedih uvoznika največ zanimanja za drugi paket x-play, ki prinaša všečno črno-rdečo-belo barvno zunanjo kombinacijo, bluetooth, usnjen volan, šest varnostnih blazin, sistem za pomoč pri speljevanju v klanec in po višini nastavljiv voznikov sedež.


Najbolj brano