Za tiste, ki radi ostajajo v povprečju

Pod zunanjo obliko Oplovega grandlanda se v skladu z novim lastnikom skriva podvozje in tehnologija peugeota 3008.

Grandland je “francoz” v nemški koži.
Grandland je “francoz” v nemški koži. 

Govoriti o grandlandu kot o pravem ali športnem terencu je seveda odveč, saj gre vendarle za križanca z zgolj sprednjim pogonom, a tiste prednosti, ki jih starejši že začenjamo ceniti, ima nesporno izpostavljene. Višje sedenje, večji odmik od tal, spodobna zaščita za tiste dneve, ko asfalt zamenjajo manj civilizacijsko obljudene ceste na poti do vikenda ali hribolaznih podvigov.

Zmerna spodobnost

Zmernejša podoba se nadaljuje tudi v notranjosti, prav tako ima grandland volan običajne velikosti, ki gre marsikateremu francoskemu sorodniku “v nos”. Dizajn volana, armaturne plošče, pa deflacija gumbov in stikal, ki je tipična za zadnjo generacijo Oplov, daje prav prijeten občutek. Morda se tu in tam zdi, da je kakšna stvar sestavljena z nekaj mikroni večjim odmikom med spoji, a preglednost, spodobno sedenje, dvobarvna notranjost, svetleča črna plastika in nekaj kroma so tiste reči, ki so prijetne tako očem kot duši.

Avtomobil v številkah

Motor: turbodizelski 1560 ccm/88 kW, izpust 112 g/km

Poraba na testu: 6,2 litra na 100 km

Hitrost in pospešek: 185 km/h, 12,2 sekunde do 100 km/h

Cena osnovnega modela: 26.990 evrov

Cena testnega vozila: 34.280 evrov

Več podatkov: www.opel.si

Testni primerek je poganjal 1,6-litrski turbodizel z 88 kW (120 KM) in 300 Nm navora, moč pa se prenaša prek šeststopenjske avtomatike na sprednja kolesa. Ni ravno raketa, za nekaj dinamike, predvsem pa umirjeno vožnjo, več kot dovolj.

Poraba? Povsem spodobna okoli šestih litrov in pol. Podvozje je naravnano na udobje, elektronika poskrbi za tiste malo bolj naporne trenutke, pa tudi na snegu težav s trakcijo ni bilo. To je pravzaprav vse, kar nas na pol poti do resnih terencev kot uporabnika zanima in lahko bomo brez skrbi.

Komu je namenjen?

Grandland je kot nalašč za ljudi, ki neradi štrlijo iz povprečja, radi pa udobno vstopajo v avto in izstopajo iz njega, občasno pa potrebujejo malce več prostora za otroke, vnuke ali za kakšno opremo za prosti čas.


Najbolj brano