Zrasel v vseh pogledih

Šesta generacija pola se je dokončno izvila iz golfove sence - tako po dimenzijah kot po izboru dodatne opreme. Preizkusili smo mladostno in barvito izvedenko beats.

Polo zadnje generacije, opremljen z nalepkami je privlačen, a tudi 
drag avtomobilček.
Polo zadnje generacije, opremljen z nalepkami je privlačen, a tudi drag avtomobilček. 

Navzven se posebna izvedenka loči po okrasnem traku, ki ni preveč kričeč, znotraj pa po zelo posrečeni barvni poživitvi armaturne plošče, ki jo lahko za slabega tisočaka več krasi še digitalna instrumentna plošča. V primeru našega testnega avtomobila je paket beats barvno popestril potniško kabino in obogatil zvočno kuliso s 300-vatnim ozvočenjem beats electronics in ojačevalcem, kar bi morda na dolgi rok pritegnilo tudi mlajšo populacijo kupcev.

Boljša izolacija, vrhunski motor

Opazen napredek je polo doživel, ko je govora o zvočni izolaciji potniške kabine. Pohvaliti velja izbiro kakovostnih materialov in lahkotnost upravljanja. Osrednji osempalčni zaslon na dotik z multimedijskimi vsebinami, kjer so vse pomembne informacije zbrane na enem mestu. Litrski turbo motorček s 85 kilovati moči je zadetek v polno, saj omogoča dober kompromis med zmogljivostjo in varčnostjo. Ker je povezan z odlično sedemstopenjsko avtomatiko (DSG) in z možnostjo prestavljanja prek volanskih stikal, so pospeševanja z njim razmeroma zelo hitra. Prav tako nima težav z doseganjem visokih hitrosti, ob vsem pa zna biti tudi zelo varčen.

Takšen večbarvni polo s samodejnim menjalnikom bo kljub visoki ceni razveselil vse ljubitelje nemške tehnologije, ki potrebujejo dovolj prostoren, a še vedno okreten avtomobil, ki z barvno pestrostjo razbije mit o germanski resnosti.

Avtomobil v številkah

> Motor: turbobencinski 999 ccm/85 kW, izpust 108 g/km

> Poraba na testu: 5,8 litra na 100 km

> Hitrost in pospešek: 200 km/h, 9,5 sekunde do 100 km/h

> Cena osnovnega modela: 11.990 evrov

> Cena testnega vozila: 17.896 evrov

> Več podatkov: www.volkswagen.si


Najbolj brano