Zanesljiva sopotnica za vsak dan

Že sicer eden lepših cestnih terencev na tržišču je z novo generacijo še lepši, materiali so kakovostnejši, izdelava boljša. Preizkusili smo dovolj zmogljivo različico s 150 konjički pod pokrovom in ročnim menjalnikom.

Nova generacija mazde CX5 je še bolj atraktivna.
Nova generacija mazde CX5 je še bolj atraktivna. 

Če vas skoraj popolna oblika zunanjosti začara, je notranjost bolj umirjena in racionalna, predvsem pa prostorna, kar se tako spredaj kot zadaj tudi občuti. Na avtomobilu je bilo v primerjavi s predhodnikom narejenih veliko izboljšav glede blaženja zvoka vetra, pnevmatik ter vožnje po neugodnih podlagah.

V generalnem pogledu je pri mazdi sam občutek za volanom na izjemno visoki ravni. Sedempalčni zaslon, ki kraljuje na vrhu armaturne plošče, ni več med najsodobnejšimi, a še vedno povsem korektno služi svojemu namenu. Vse funkcije osrednjega menija še naprej upravljamo zgolj z vrtljivim gumbom na osrednji konzoli.

Avtomobil v številkah

Motor: turbodizelski 2.191 ccm/110 kW, izpust 119 g/km

Poraba na testu: 6,1 litra na 100 km

Hitrost in pospešek: 204 km/h, 9,4 sekunde do 100 km/h

Cena osnovnega modela: 23.990 evrov

Cena testnega vozila: 32.190 evrov

Več podatkov: www.mazda.si

Svetujemo doplačilo za avtomatiko

2,2-litrski turbodizelski motor je dovolj zmogljiv, obenem pa tudi zelo varčen. Na testu je povprečno porabil le 6,1 litra na 100 prevoženih kilometrov, kar je ob dejstvu, da gre za štirikolesno gnan in kar zajeten avtomobil, odličen rezultat. Če je izbira štirikolesnega pogona vprašanje voznikovih potreb in občutka varnosti, pa se nam zdi ob tako impozantnem avtomobilu ročni menjalnik prav nepotrebna varčevalna odločitev. Z ročnim ali avtomatskim menjalnikom se pelje tako, kot je videti: odločno, solidno in brez odvečnih tresljajev in hrupa.

Takšna velika mazda se bo prilegla vsem, ki ne padajo na precej dražje nemške predstavnike, a si vseeno želijo zanesljivega sopotnika po vsakdanjih in manj vsakdanjih opravkih. Opremljena z ročnim menjalnikom je nalašč za racionalnega slovenskega kupca, ki raje kot v menjalnik investira v draga platišča ...


Najbolj brano