Od blatnega dola do opere
Zanimivosti
05. 07. 2018, 06.00
, posodobljeno: 28. 07. 2018, 11.02
Bi imeli mercedesa, s katerim se zjutraj podite po kmetiji in razmišljate o kakšnih novih subvencijah za kmetovanje, popoldne se z njim odpeljete na partijo golfa, zvečer pa v gledališče ali opero? Seveda bi ga imeli, tudi če ne počnete ničesar od zgoraj naštetega!
Testni mercedes je poseben že na prvi pogled. Krasijo ga trpežne plastične obrobe in aluminijasti dodatki, od tal pa je že v osnovi oddaljen za centimeter in pol več kot sicer. Zaradi serijskega zračnega vzmetenja se lahko trebuh vozila od podlage oddalji še za dodatna dva centimetra, a le do hitrosti 35 km/h.
Skupnih 156 milimetrov sicer ni ravno terenskih, a zadošča za premagovanje kakšnega višjega robnika, pa tudi slabše vzdrževane makadamske ceste se ne ustraši.
Avtomobil v številkah
Motor: turbodizelski 1950 ccm/143 kW, izpust 137 g/km
Poraba na testu: 8,9 litra na 100 km
Hitrost in pospešek: 231 km/h, 8,0 sekunde do 100 km/h
Cena osnovnega modela: 60.350 evrov
Cena testnega vozila: 88.988 evrov
Več podatkov: www.mercedes-benz.si
Najbolje se počuti na avtocesti
Skoraj dve toni težko zmes elegance in terenca je poganjal šibkejši dizelski motor. Na papirju ne najbolj navdušujoča izbira se v praksi izkaže kot povsem dovolj dobra. Zmore 143 kW (194 KM), kar zadošča za pospešek do stotice v osmih sekundah, medtem ko naše avtocestne omejitve zlahka preseže za 100 km/h.
K izjemnemu vtisu vsekakor pripomore tudi samodejni 9-stopenjski menjalnik. V notranjosti so besede odveč. Je pravi mercedes in takšen avtomobil je treba enostavno preizkusiti. Edino kritiko si zasluži multimedijski sistem, vključno z na dotik občutljivimi gumbki na volanskem obroču. Vse skupaj je zelo futuristično, a zahteva malce privajanja.
Komu je namenjen?
Namenjen je vsem, ki si ga lahko privoščijo in cenijo njegovih več obrazov. V bistvu je avtomobil za pravega premožnega Slovenca, ki bi rad bil imeniten, a težko prekine vezi z ruralno preteklostjo.