Športnik tokrat le s petimi vrati

Tretja generacija Renaultovega športnika je prvič na voljo le s petimi vrati, za doplačilo pa tudi z robotiziranim menjalnikom EDC. Bolj kot s petimi vrati pa navdušuje z videzom in voznimi lastnostmi.

Največkrat ga boste videli takole ...
Največkrat ga boste videli takole ... 

Novi megane je serijsko postavljen na 18-palčna platišča, opcijsko pa lahko izbirate tudi med dvema kompletoma 19-palčnih. V vsakem primeru se spodaj skrivajo brembovi zavorni koluti, ki spredaj merijo 355 milimetrov, zadaj pa 290. Na voljo so tudi koluti (bi-metal), izdelani iz kombinacije litega železa in aluminija, ki pri teži skupaj prihranijo šest kilogramov. Bolj kot le velika platišča in koluti bo poglede lovila celotna podoba. Zunanjo podobo bogatijo tudi led žarometi R.S. vision, ki jih, mimogrede, izdeluje ljubljanska Hella, dodatne reže za zajem zraka, malce drugačna motorna maska, zadaj pa še diskreten spojler, nič kaj diskreten difuzor in sredinsko postavljen zaključek izpušne cevi.

Bistvo se skriva pod motornim pokrovom, kjer je 2,0-litrskega turbobencinskega štirivaljnika nadomestil manjši, 1,8-litrski, ki razvije do 205 kilovatov moči (280 KM) ter 390 Nm navora. Pogon je na sprednji kolesi, megane pa kot edini predstavnik razreda, tudi pri najbolj nabriti različici R.S., ponuja sistem štirikolesnega krmiljenja 4control. Na voljo sta dva menjalnika, in sicer klasični šeststopenjski ročni in 1700 evrov dražji dvosklopčni robotizirani EDC s prav tako šestimi prestavami. Ne glede na to, kakšen menjalnik boste izbrali, bo novi R.S. opremljen še s sistemom multisense, ki omogoča izbiro med petimi voznimi načini (comfort, normal, sport, race in perso). Tudi do stotice se bo v obeh primerih izstrelil v 5,8 sekunde, je pa res, da bo končna hitrost pri različici z ročnim menjalnikom 255 kilometrov na uro, megane z robotiziranim pa bo dosegel za pet kilometrov nižjo.

Jeseni se bo ponudbi pridružila še različica R.S. trophy TCe 300, ki bo, kot pove že ime, razvila 220 kilovatov moči (300 KM) in 400 Nm navora, ter bo tako predstavljala vrh Meganove ponudbe. TCe 280 z ročnim menjalnikom stane 29.390, medtem ko boste za takšnega z robotiziranim odšteli vsaj 31.090 evrov.


Najbolj brano