Rok Hladnik: Razlika je v kakovosti informacij

Mediji in sodobni izzivi - to je bila glavna tema pogovora, ki so ga nedavno pripravili Primorska sekcija Slovenskega društva za odnose z javnostmi PR05 in Univerza na Primorskem (UP).

Rok Hladnik in Sandra Bašić Hrvatin Foto: Zdravko Primožič/FPA
Rok Hladnik in Sandra Bašić Hrvatin Foto: Zdravko Primožič/FPA

KOPER > Na srečanje so povabili Roka Hladnika, direktorja družbe Primorske novice, pogovor pa je povezovala Sandra Bašić Hrvatin, medijska strokovnjakinja in predavateljica na UP. Hladnik je orisal zgodovino Primorskih novic, od ustanovitve do danes, ko je tekma med ponudniki informacij neizprosna. Prav časopisne hiše, ki od države prejmejo najmanj denarja, zaposlujejo največ novinarjev.

Nove, digitalne platforme namreč omogočajo drugačen poslovni model z nižjimi stroški, vprašanje pa je, če so novice, ki jih slednji ponujajo, tudi tako kakovostne in vredne zaupanja. Ob vsem tem Hladnik ugotavlja, da dobra informiranost, žal, ni več vrednota. Zato prisega na kakovostno informacijo, ki je lahko pomembna primerjalna prednost v poplavi vseh medijev.

Po besedah dr. Bašičeve država nima izdelane medijske strategije in aktivne medijske politike že več kot dvajset let. To je poseben problem predvsem za medije, ki imajo poseben položaj v okolju, ko se morajo boriti s številnimi drugimi posredniki informacij. Predvsem digitalnimi, ki pa niso opredeljeni kot mediji po naši zakonodaji, denimo facebook in druga socialna omrežja.

Za medije in vse, ki delajo z javnostmi, so mladi poseben izziv, je poudaril Hladnik. Mlade je treba primerno nagovoriti, ujeti njihovo pozornost in jo - to je najbrž najtrši oreh - tudi ohraniti.


Najbolj brano