V Benetkah prvi turistični vrh EU-Kitajska

Letošnje leto je posvečeno turizmu Evrope in Kitajske (ECTY). Njegov začetek so včeraj v Benetkah zaznamovali s slovesnostjo, ki so se je udeležili visoki predstavniki EU in Ljudske republike Kitajske. Zaokrožil jo je prvi turistični vrh EU-Kitajska s poslovnim forumom, ki so se ga udeležili tudi predstavniki novogoriškega Hita. Zanje so kitajski gostje vse bolj pomembni.

Kitajski gostje so v Evropi najprej “osvojili” prestolnice, zdaj 
so vse pogostejši obiskovalci tudi zanje neodkritih destinacij.
Kitajski gostje so v Evropi najprej “osvojili” prestolnice, zdaj so vse pogostejši obiskovalci tudi zanje neodkritih destinacij.  

BENETKE, NOVA GORICA > Zanimanje za potovanja po Evropi med Kitajci narašča. Do leta 2021 je po napovedih v Evropi pričakovati letno kar 13 milijonov turistov iz te države. Če so se še pred leti premožnejši turisti iz Kitajske odločali predvsem za obisk evropskih prestolnic, zdaj svoja obzorja razširjajo na nove, še neodkrite destinacije. Zanimajo jih manjše, varne evropske države, med katere se uvršča tudi Slovenija.

Prav spodbujanje turističnih povezovanj manj znanih destinacij predstavlja enega izmed ciljev leta turizma Evropa-Kitajska, prav tako pa tudi izboljšanje potovalnih in turističnih izkušenj, možnosti poenostavitev vizumskih režimov, ustvarjanje novih letalskih povezav ter povečanje gospodarskega sodelovanja.

8,2 milijona kitajskih turistov je v minulem letu lani obiskalo države EU

To so bile tudi teme politično-turističnega vrha in poslovnega foruma EU-Kitajska. Na njem se je med 400 turističnimi podjetji iz Evrope in Kitajske predstavlja tudi družba Hit. “Izkoristili ga bomo predvsem za vzpostavljanje novih poslovnih povezav s predstavniki pomembnih kitajskih turističnih operaterjev,” pravi Suzana Pavlin, vodja prodaje v Hitu.

Doslej jim je v svoje igralniško-zabaviščne centre v Sloveniji že uspelo pritegniti kitajske goste predvsem iz bližnjih italijanskih pokrajin, iz Avstrije, Madžarske in Hrvaške ter kitajske turiste, ki potujejo po Evropi. Gostili pa so tudi že posamezne goste, ki so prišli prav iz Kitajske.

V Hitu so že večkrat dokazali, da so za delo s kitajskimi gosti dobro pripravljeni. Pri vsakodnevnem sporazumevanju s kitajsko govorečimi gosti so v pomoč sinologi, ki pogosto sodelujejo tudi pri različnih trženjskih aktivnostih. Prav tako pa so usmerjevalne table v posameznih enotah, spletne predstavitve in promocijski materiali Hitovih centrov že več let na voljo tudi v kitajskem jeziku.

Izkušnje iz Hita kažejo, da se delo s kitajskimi igralniškimi gosti in turisti iz Kitajske zelo razlikujejo. “Prav slednjim se je treba še v večji meri prilagoditi, izkazati spoštovanje in veliko mero gostoljubja s številnimi pozornostmi, ki jih na potovanju izven matične domovine še kako cenijo. Pri tem je treba razmišljati širše od brezplačne povezave na splet in možnosti nakupovanja ter skrbno oblikovati ponudbo po njihovi meri,” pravi Suzana Pavlin.


Najbolj brano