Država ne razume, kaj je dobro za posel

Tretji pas avtoceste med Razdrtim in Ljubljano bo verjetno ostal mrtva črka na papirju še zelo dolgo časa, verjetno tako dolgo kot avtocesta med Starodom in Kozino, ker država ne razume, kaj je dobro za posel.

Drugi tir je podobno prikladna tema zdaj, ko so volitve praktično pred vrati. Res je, obstoječa proga ni dovolj prepustna, kar zavira razvoj Luke Koper, vendar ... celoten projekt je zastavljen tako, da bo sam drugi tir na stranskem tiru. Osrednje dogajanje bo kupčkanje in mešetarjenje z zemljišči, aneksi in še čem. Za razvoj Luke se zdi, da je Ljubljani le malo mar, vsaj tak občutek dobi človek, ko v tujini prebira novice iz domovine.

Pozdravljam idejo o referendumu, projekt drugega tira v takšni obliki je nevreden resne obravnave, saj v njem ni omenjene večje slike (t.j. “big picture”), ki bi morala biti hitra železniška povezava v smeri JZ-SV (npr. Koper-Madžarska).

V obeh zgodbah je jasno predvsem, da je slovenski državi malo mar za posel. Birokrati z vlado na čelu ne razumejo, da so hitre in dobre povezave dobre za posel. Več posla se na tak ali drugačen način pozna na več pobranih davkih, s katerimi je mogoče pomagati mladim družinam ali ostarelim v stiski, zgraditi je mogoče kakšno šolo ali dve ali pa - groza - celo znižati davke za državljane, tako da jim ob koncu meseca ostane več na računu.

Država ne razume posla, zelo dobro pa se spozna na kupčkanje in prepir, zato še dolgo časa ne bo ne tretjega pasu ne drugega tira, bo pa Slovenija zagotovo na poti v pogubo.

Prav lep pozdrav iz Singapurja in na čim več podobnih prispevkov!

dr. JERNEJ ZIDAR,

Singapur

P.S: Nisem noben strokovnjak za promet, vendar so me starši in šola naučili, da se v velike projekte (npr. nakup ali gradnja nepremičnine), kar gradnja tretjega pasu in drugega tira nedvomno je, ne gre na vrat na nos, ampak je treba razmišljati nekaj desetletij vnaprej, ne pa riniti vanje zato, ker je to “modno” in je cement poceni.


Pišite nam


Najbolj brano