Izdelek za korejski vzpon

SsangYong bo v prihodnjih dneh predstavil serijsko različico novega športnega terenca, ki bo v Koreji na prodaj v kratkem, že v januarju. V Evropi, vključno s Slovenijo, pa ga lahko pričakujemo v prihodnjem poletju.

Takšen je SsangYongov tivoli, ki  bo na naše tržišče prišel prihodnje poletje.
Takšen je SsangYongov tivoli, ki bo na naše tržišče prišel prihodnje poletje. 

Razvoj novega modela je trajal tri leta. Njegova najnovejša konceptna predhodnika ssangyong XIV-adventure in XIV-air sta že oktobra 2014 na avtomobilskem salonu v Parizu požela obilico zanimanja, obenem pa napovedala prihod serijske različice. Takrat so razkrili, da jima bo serijski avtomobil, ki je nosil še tovarniško oznako X100, tudi oblikovno zvesto sledil.

Dolgoletne izkušnje

SsangYong je držal besedo in ob koncu novembra navdušil z digitalnimi upodobitvami oblikovno drznega in všečnega izdelka, ki so mu nadeli tudi novo ime – ssangyong tivoli. Po uradnih informacijah je novinec ime dobil po svetovno znanem italijanskem mestecu, bogatem s kulturno dediščino, ki leži približno 30 kilometrov od Rima. S svojimi aduti, ki so posledica dolgoletnih SsangYongovih izkušenj s tovrstnimi vozili, bo mešal štrene družbi že priznanih in cenjenih kompaktnih športnih terencev, med katere na primer spadata Jeepov renegade in Nissanov juke.

Za nameček je SsangYong le pred nekaj dnevi objavil tudi prve uradne fotografije serijskega izdelka. Ta je nedvomno ohranil vso drznost in oblikovno razgibanost konceptnih predhodnikov, obenem pa napovedal prihod novega globalnega oblikovalskega jezika, kateremu bodo sledili prihodnji modeli ssangyongov.

Vzpon pod okriljem Indijcev

S podatki o opremi in motorjih v tem trenutku še skoparijo, znano pa je, da bo sredino armaturne plošče krasil zaslon na dotik. Na voljo bosta vzvratna kamera in dvo-področna klimatska naprava. Infotainment sistem se bo ponašal s vmesnikom bluetooth in bo prijazen do pametnih telefonov.

Za pogon bodo skrbeli dizelski in bencinski motorji z 1,6 litra gibne prostornine, ki ustrezajo okoljskim standardom euro 6. Prenos moči k prednjemu ali pa vsem štirim kolesom pa bo domena šeststopenjskega ročnega ali samodejnega menjalnika. Po sedanjih informacijah bo za varnost skrbelo sedem zračnih vreč.

Avtomobili znamke SsangYong so v Evropi prisotni v relativno majhnem številu, vendar vztrajno povečujejo prodajne številke in nizajo prodajne uspehe.

Znamka je pod okriljem mogočnega indijskega velikana Mahindra&Mahindra dobila priložnost in se sedaj pospešeno razvija. S sveže oblikovanimi novimi modeli se jim zasluženo obeta svetla in uspešna prihodnost. Z modelom tivoli so jasno pokazali, da je tudi v Evropi, pa morda celo v ZDA, napočil njihov čas - obdobje vzpona.

LENART ŠINKOVEC


Najbolj brano