Ekipa Broadwaya na delovnih počitnicah v Portorožu

“Želimo si, da bi bil to prvi korak do tesnejšega sodelovanja in predvsem sporočilo, da smo enotna regija, kjer v vseh pogledih ni več meja,” je včeraj v Portorožu zatrdil Stefano Curti, organizacijski direktor tržaškega gledališča Rossetti, kjer od danes do 7. decembra gostuje izvirni broadwayski muzikal Disney's Beauty and the beast (Lepotica in zver). Ustvarjalci so nad Portorožem, kjer so nastanjeni, navdušeni.

 Darick Pad in Hilary Mailberger, ki igrata Belle in zver, sta nad Portorožem,  kamor je ekipa pripotovala še pred Trstom, navdušena   Foto: Maja Pertič Gombač
Darick Pad in Hilary Mailberger, ki igrata Belle in zver, sta nad Portorožem, kamor je ekipa pripotovala še pred Trstom, navdušena  Foto: Maja Pertič Gombač

PORTOROŽ, TRST> Na včerajšnjem neformalnem srečanju s slovenskimi mediji v Grand hotelu Portorož, kjer bo do 8. decembra domovalo 44 ameriških ustvarjalcev priljubljenega muzikala, medtem ko je 16 članov tehnične ekipe nastanjenih v Trstu, sta glavna igralca Darick Pad in Hilary Mailberger navdušeno pripovedovala o prvih vtisih bivanja pri nas. “Ko smo prišli sinoči z avtobusa, nam je vzelo sapo,” pravi 28-letna Hilary, ki je bila za vlogo Belle v Ameriki izbrana med več tisoč igralkami na avdiciji. Vlogo igra že tri leta in je še vedno navdušena, saj ji potovanje po svetu omogoča izjemno izkušnjo in je zanjo, kakor trdi, uresničitev sanj.

Cene vstopnic, ki jih je mogoče kupiti tudi prek slovenske spletne strani Eventim, so od 20 do 69 evrov, otroci do 16. leta pa imajo 40-odstotni popust.

Letos mineva 20 let, odkar so znamenit Disneyev risani film Lepotica in zver prelili na odrske deske. Še vedno je ena najuspešnejših odrskih produkcij, saj naj bi si muzikal ogledalo že 35 milijonov gledalcev. Spektakel, ki prihaja k sosedom in je namenjen tako otrokom kakor odraslim, je tehnično prirejen za turnejo, a ohranja izvirno zgodbo in produkcijo, zasnovano na Broadwayu. Na desetmesečni evropski turneji je 60-članska ekipa, ki je v Trst prišla iz Soluna, od koder bo sceno in ostalo opremo pripeljalo deset tovornjakov.

“Zgodba je večna in nagovarja ljudi različnih kultur in jezikov. Govori o tem, da je zlasti v dobi, ko se poveličuje zunanji videz, pomembno pogledati onkraj površine,” pravi Darick Pad, ki igra zver. Desetmesečna turneja je naporna zlasti zaradi oddaljenosti od družin, ki kajpada ostajajo v Ameriki, a menedžerka gledališke skupine Kristin Stewart zatrjuje, da je življenje “iz kovčka” bogato poplačano z neprecenljivimi izkušnjami. Nenazadnje imajo člani zasedbe čez dan čas za razgledovanje po krajih, kjer gostujejo - pri nas imajo, denimo, v načrtu smučanje, a tudi obisk nekaterih znamenitosti sosednje Hrvaške. “Pri odločitvi za Portorož je bila pomembna tako bližina Trsta kakor zagotovilo, da ni meje, kjer bi od nas zahtevali dokumente. To je bila vsekakor dodana vrednost,” pravi Stewartova.

Stefano Curti, organizacijski direktor tržaškega gledališča Rossetti, kjer bo do 7. decembra kar 16 ponovitev muzikala, v izbiri Portoroža vidi posebno simboliko: “Že vrsto let si prizadevamo pritegniti tudi slovenske gledalce s sporočilom, da Trst niso zgolj sprehodi ali Barcolana, temveč je tu tudi gledališče, kjer pripravljamo in gostimo predstave, ki nagovarjajo najširše občinstvo. Zgodovina nas je nekoč delila. Odkar je padla meja, pa ima regija priložnost, da postane znova enotna. Radi bi, da bi to začutili tudi obiskovalci iz Slovenije.” V Rossettiju si po Curtovih besedah želijo še več sodelovanj s slovenskimi gledališči, kar dokazujejo tudi z letošnjima koprodukcijama Trst, mesto v vojni s SSG Trst in Nora Gregor - Skriti kontinent spomina s SNG Nova Gorica, Mladinskim gledališčem Ljubljana in avstrijskim Schauspielhausom iz Gradca.

Cene vstopnic, ki jih je mogoče kupiti tudi prek slovenske spletne strani Eventim, so od 20 do 69 evrov, otroci do 16. leta pa imajo 40-odstotni popust.

MAJA PERTIČ GOMBAČ


Najbolj brano